18.06.2020

Kısım 2

resim
Çevirmen: Gölge

 

“-evet, aslında dün gece rüyamda neler oldu… Şu anda bile, “gerçek” olmuş olabileceğini düşünüyorum. O lanet olası, çok gerçekçi göründü.”

Teru-san, konuşmamı dinliyordu, oldukça karışık göründü.

Sabah okula giderken, senpai ve arkadaşı geçti, “Teruhiko Hiruma(kısaca Teru-san), böylece onunla geçen geceki rüyam hakkında konuşmaya başladım. Bence, bu konu olağanüstüydü, henüz kelimelere dökmeye çalışıldığında, düzgün açıklanamaz… Yani anlamlandırılamadan bitti ve çok can sıkıcı bir konu haline geldi ama bu zamanlarda bile, Teru-san beni dinler, gözlüklerinin arkasına sakladığı, uykulu gözleriyle beni izler.

“Hmm, şüphesiz bu ilginç bir hikaye.”

Törenden sonra, sanki hatırlamış gibiyim dedi.

“…Evet, bu ilginç, özellikle gerçekte… Seni  ‘incitir’ ”

Berbat saçlarını kaşırken, mırıldanmaya devam ediyordu.

“ ‘İncitme’si ilginç mi…?”

Bu sorduğumda, “Örneğin…” dedi ve kollarını yüzüme doğru uzattı.

“Owowowow!!! Dur!”

Sonra aniden yanağımı çekti!

“Acıyor! Ne yapıyorsun!?

Çabucak geri çekildim ve Teru-san’a parladım. Üzgün görünmüyordu, sadece  söyledi,

“Acıyorsa, rüya değildir.”

“…Evet?”

“Acıyorsa, rüya değildir. Bu hiç duymadım.”

“Ben… Manga ve dizilerde… Ne konuda?”

“Şimdi bu söz oldukça eskidir… Ama doğrudur.”

“Um… Ve?”

“Yani, rüyalarda, acı yoktur.”

Teru-san bunu söylerken yürümeye başladı.

“Bir rüyada insanlar “duyabilir” ve “görebilir”. Rüyada iki ana duygu kullanılır. Bunların dışında, bir şeye dokunduğunda, hislerini kullanırsın ve bir şey yerken “tatma” ve “koklamayı” kullanırsın.

“Evet… Haklısın… Rüyamda işemeye ihtiyaç duyduğumda çok farklı şeyler hissediyordum.”

“Hislerinin yönü herkes için farklıdır. Neler olup bittiğine ve tüm insanlara bağlıdır. Ama “acı” bir “dokunuşun” parçasıdır ve çoğu durumda bunu hissetmene gerek yok.”

“Evet… Haklısın, çünkü geçmişte asla rüyamda gerçekten “acıyı” görmemiştim…” Bunu düşündüğümde, kendimi özel hissettim. Ürpertici bir deneyim, benzersiz deneyimim biter, garip… Bu haksızlık…

“Ayrıca o zaman hakkında her şey ilginç… Bir saat rüyamdan çıktı ve  rüyamda zaman kendi düşüncelerimle akıyordu, bu yüzden her saniye her dakika sayılmıyordu.. Belki zaman aynı kalmasının nedeni buydu?”

“Mantıklı…”

Teru-san ile etkileniyorken, okulun kapısına ulaşmıştık. Aniden, diğer birçok öğrencinin çevremizde yürüdüğünü fark ettim. Özel Suijou Akademi Okulu, bu okula gidiyorum, şehirdeki en büyük okuldur. Bir ortaokul ve bir lise ve gelen üniformalarda küçük farklar vardır. Teru-san ikinci yılındayken, ben lisede ilk yılımdayım.

“Ayrıca Hoshi-kun, tanıştığın kızın rüyanda gerçekten kim olduğunu biliyor musun? Örneğin, bir yakının, sınıf arkadaşın veya sevdiğin bir idol mü?”

“Şey, bir idolse, en çok, umm Yun Yuzuki?”

“…Yuzuki… Kim?”

“Yun Yuzuki. Son zamanların popüler poster kızı.”

“O da birçok kez Tv deydi, Teru-san’ın bilgileri gerçekten tek yönlü.”

“Kesinlikle aynı kişi değildi ama benzeriydi. Kesinlikle kim olduğunu bilmiyordum. Neden yine bilmek istiyorsun?”

“Bu oldukça ilginç… Sadece bunu söylersen, rüyalar zihnine çeki düzen verir. Rüyaları oluşturmak için kullanılan malzemeler, kendi anıların ve ya abartılı hayal gücündür. Aslında zaten bildiğin bir kız olması son derece mümkün.”

“Bu… Yani…”

Tekrar bu konu üzerinde düşündüm… Kız… ah evet, üniforması “orta okul” üniformasıydı. İkiz kuyrukları vardı ve… Evet, sadece okulun kapısından geçen kız gibi görünüyor…

“N-“

“Ne?”

E’yi hızla yuttum…

“Bu o kız!!! Bu o kız!!! Rüyamdaki kız!!!”

“Hmm… İkiz kuyrukları aynı mı?”

“İkiz kuyrukların” ne anlama geldiğini bilmiyorum ama, bu o kız!!! Teru-sandan ayrıldım ve çizginin dışına tüm hızımla kaçtım.

“Hey…!”

Sesim istediğimden daha fazla yüksekti. Kız ve yanında yürüyen arkadaşları çığlık attılar ve etraflarında dönüp şaşkın yüzlerle bana baktılar.

Kıza baktım. Üniforma, saç, tam olarak aynıydı. Tatlı ve genç bir yüzü vardı. Olsa bile, onu gerçek hayata ilk kez gördüm. Hiç konuşmadım, görmedim veya daha önce hiç duymadım.

“…Affedersiniz, ama ne istiyorsunuz?”

Çünkü kıza bakıyordum, gözlerindeki bakışlarındaki ifade değişti.

“Seni çağırdığım için üzgünüm. Ama seninle konuşabilir miyim?”

“Benimle ne konuşmak istiyorsun?”

“Umm… Ne diyeceğimi bilmiyorum, açıklaması çok zor…”

Sıçtık. Onu ağırdım ama ne diyeceğim?-Biz geçen gece bir rüyada tanıştık, değil mi?-İşe yaramıyor-“Beni biliyor musun?”- Ne tür bir aptalım ben?-“Daha önce tanıştık değil mi?-Bunu ona soramıyorum.

“……………”

Kız bana rahatsızlıkla baktı ve yanındaki kız heyecanlı görünüyordu. Kızın beni yanlış anladığını düşünüyordum… Muhtemelen ona çıkmayı veya bir şeyleri soracağımı düşünüyordu… Ah, adamım bir aptal gibi görünüyorum.

Bu olurken hiçbir şey hareket etmiyordu. Sadece onların verdiği saniyeler güvenliydi.

Düşünmeyi bırak! Sadece ne istediğini söyle! Hemen şimdi söyleyeceksin!

“Daha önce tanıştık değil mi?”

“…Ne?”

Ah sıçtık yanlış bir şey söyledim!!!

“Beni tanıyor musun?”

“Hayır… Seni tanımıyorum.”

Öyle düşünmüştüm… Seni de bilmiyorum! Hayıııır bu söylemek istediğim şey değil!!!

“Biz geçen gece bir rüyada karşılaştık, değil mi?”

“uh!?”

Kız şaşkın şaşkın baktı.

“…huh?”

Onun yapacağı bir sonraki şeyin bağırmak olacağından emindim. Telaşa kapıldı. O yüzden ne yapacağımı bilmiyordum. Geniş gözlerini açtı, şaşkınlıkla bana baktı.

“…Bu…Saçmalık…”

Tepkisine göre, o da mı rüyasından beni hatırladı? Eğer ciddi söylüyorsa, ikimiz de aslında rüyayı hatırlıyor muyduk? Kalbim daha hızlı ve daha hızlı attı. Her atışta başımdaki çöküntünün acısını hatırladım.

“Gerçek misin…? Ara sokakta beni öldürmeye çalışan biri…”

Ona doğru bir adım attım. Kız korkuyla baktı ve aniden-

“Hayır! Uzakta kal!”

Ve tüm gücüyle beni itti.

“Oh, ohhh, ahhh!”

Dengemi kaybettim ve düşerken ellerimi etrafta salladım.

“Ne-“

Kızın bileğini yakaladım.

“Ne, bekle, kyaaaa!”

Kız benden sıyrılamadı, ne de beni uzağa itebildi, benimle düştü.

“-uh…!” Yere düştüm ve sırtımı çarptım. Kafamı vurmamayı başardım ama şimdi bir kız bana doğru düşüyordu!

Kollarımla onu yakaladım ve düşündüğümden çok daha hafifti. Göründüğü kadar zarif olduğunu kanıtladı.

“………….”

Yumuşak ve zarifti. Vücutlarımızın üst üste olduğunu hissettim. Saçları, yüzümde hareket ediyordu, mükemmel kokuyordu.

“Aa… Ahhh…”

“İ… İyi misin?”

“Uh… Üzgünüm! Hemen ineceğim…”

Kız hızla kalkmaya çalıştı ve ben de ona yardım etmeyi denedim-

“………….”

“…………”

İkimiz de donduk.

Belim üzerinde binici konumunda. Ve elim ona dokunuyor- Onu tutmaya çalışırken elim onun göğsüne dokunuyor. Avucumdaki usulca yumrunun süngerimsi duygusuyla sıçrıyorum. Yüzlerimiz yakın, gitsem dudaklarımız değecekmiş gibi hissediyorum, bu yüzden birbirimize kısa bir süre baktık. İnsanlar çevremizden geçerken istenmeyen şeyler söylediler.

Güvensiz duygunun sessizliğinde, kızın yüzü tamamen kızardı ve titremeye başladı.

“Sen…Acayip yaratık…”

“S… Sakin ol, bu bir kazaydı. O amaçla değildi, biliyorsun, değil mi?”

“Seni sapık! Seni ucube!”

Elini düzleştirdi ve yatıştırıcı sesiyle, bir güzel beni tokatladı.

Ve havai fişekleri gördüm…

#